fredag 10 december 2010

Nästan slut på veckan & idolfinal

Idag snodde jag massa bamseklistermärken på hälsocentralen som tröst för att de lät mig sitta helt själv i ett undersökningsrum i nästan en timme. Ett roligt sätt att spendera en fredag på.
Idolfinal.
Den betade vi av genom att ta lite mysigt folk hit till Blåkulla och sitta som packade sillar i vår älskade soffa.
Men det var mysigt! =) Och Jay var faktiskt bra.
Imorgon ska jag för första gången på säsongen ta mig i kragen och åka lite skidor! Love it. Ska försöka införskaffa mig ett par skidor innan helgen är slut också.
Annars väntar jag bara på att min första arbetsdag ska infalla, som förhoppningsvis blir på tisdag. Då ska jag jobba i den ökända liften Vargen <3, som enligt alla är väldigt speciell.

För övrigt kan jag bara säga att jag trivs hur bra som helst. Åre är underbart! =D Och jag har superhärliga sambos! Vi i Villa Blåkulla = tummen upp.
I dagsläget är vi så många som sex stycken och det kan hända att ytterligare en varelse dyker upp. Frågan är bara när. Det förblir ett mysterium.


Jag ska som sagt lägga ut bilder, så fort jag kan. Då ska ni få se hur det ser ut där jag bor :) :)




Idag var det även begravning för min älskade kusin Linnea Snarberg och fastän jag inte kunde vara med på plats så fanns hon ändå i tankarna. Jag har fortfarande inte kunnat förstå att hon är borta...



<3 vila i frid Linnea.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar