tisdag 14 december 2010

En vanlig tisdag?

Jag har nog bestämt mig för vilka skidor jag ska köpa. Yeeey!
Eftersom jag inte börjar jobba förrän framåt helgen, förhoppningsvis, är jag alltså ledig. Så idag har jag ägnat några timmar åt skidåkning och sen kom Jesper hem och tyckte att vi skulle sätta igång bastun.
Jag älskar att vi har bastu i huset. Det kommer att användas flitigt i vinter vill jag lova.
Och medan vi satt där i bastun kom vi fram till att det är julafton nästa vecka. Jag som knappt har ägnat julen en enda tanke.
Men julen kommer säkert att bli supermysig! Vi som blir kvar kommer antingen att ha ett eget julbord här på Blåkulla, eller så kanske det blir som de hade förra året; knytis i värmestugan här i Björnen. Och Kalle Anka naturligtvis :)


Imorgon ska all Skistarpersonal åka skidor härifrån Björnen ner till Åre. Då blir det afterski och så var det någon billig försäljning av skidutrustningstillbehör, typ glasögon m.m. Senare på kvällen är det middag här i Björnen på Carins krog för all Björnenpersonal. Så jag ser verkligen fram emot morgondagen :)


Nu ska jag ner till Åre och träffa Clemme och Micke! Puss & Kram :)

1 kommentar: