måndag 6 december 2010

Introduktion & träningsvärk.

Vi kan börja med helgen. På lördagen var jag som sagt väldigt hurtig och drog ner på Body Pump med min kompanjon Matilda. Det var... Jobbigt... Och det retliga är att jag fortfarande har träningsvärk, i armvecken. Och benen. På Body Balancepasset igår (som mest bestod av yoga iförsig) trodde jag skulle dö ett tag, men jag överlevde.
När sedan kvällstimmarna kom smygandes runt husknuten fick vi besök av en salig blandning människor som mest bestod av vaktmästare, stugvärdar och liftvärdar. Kul att träffa folk från andra avdelningar också.
Sedan fortsatte gänget ner till Åre. Det är helt sjukt vad mycket nytt folk man träffade och det blev en riktigt trevlig kväll! =D
Igår kom även några Blåkullabor till, men än är vår "familj" inte fulländad. Undrar vart de håller hus.

Idag är det redan måndag vilket innebar första dagen på introduktionen. Det var kul att se vilka man ska jobba med i vinter och ännu roligare var det när man såg några man kände igen från rekryteringshelgen :)
Introduktionen håller på i tre dagar, på torsdag är vi lediga och på fredag är det tänkt att allting ska sättas igång om det finns tillräckligt med snö. Jag är riktigt taggad nu alltså! Den här vintern kan inte bli annat än rolig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar