lördag 5 mars 2011

Att pussa en älg.

Ja, jag har pussat på älgar =)
Idag åkte jag och Elvira till en älgfarm som ligger utanför Duved.
Jag älskar älgar.

 Arthur till höger. Han tyckte om att bli kliad bakom örat och att man kelade med honom.




 Jag och Arthur <3




Elvira, Arthur och guiden, som för övrigt var super!


Wilma tröttnade på oss ibland.


Kel och mys!


Upptäckte precis att det finns väldigt många bilder på mig och Arthur. Men han är söt så det gör inget.


Älgface.





Älskar öronen där.




PUSS.





Elvira och hennes polare.


Vi kände oss skapligt små där vi gled omkring bland älgarna. Men de var snälla.





Låter denna bild avsluta. Klockren. Ett riktigt älgface.

Ikväll var det som vanligt lördagsmys med tjejerna. Inklusive en supergod laxmiddag som man blev svettig av att äta, blåbär&jordgubbskaka- och hallonkaka med grädde, melodifestivalen och massa flum.
Precis som lördagarna här uppe ska se ut.

Over. And. Out. For. Now.
Puss & Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar