fredag 15 april 2011

Ledighet & pannbandsbränna. Fina grejer det!

Har skaffat mig en förträfflig bränna och jag har äran att få bjuda er på den. Titta och njut!
(jag älskar det smala vita strecket precis vid hårfästet, som pricken över i:et)



Jag är ledig. Hela helgen. Nästan. Bortsett från några timmar imorgon när jag ska luncha. Det känns helt okej faktiskt. Idag startade jag dagen med att äta upp en ytterst liten del av mitt och Stinas havregrynsförråd. Vi kommer aldrig hinna äta upp den. Jo, kanske. Det blir till att baka chokladbollar. Himla oflyt alltså.
Sedan drog Susanne och Elvira med mig till byn. Vi handlade lite. Nyckelband, ett par mjukisbyxor som det står Åre på (oväntat? nää inte direkt), en magnet som det står Tusenmetern på och den här ascoola t-shirten.

Lätt det snyggaste klädesplagget jag har just nu.

Ja. Tusen står fortfarande på tekniskt.

Tvätta. Äta. Städa. Springtur. Idag var vi hurtiga Blåkulla. I alla fall jag. Och Emelie. Kanske jag skulle ta och hoppa in i duschen. Vore fräscht. Och kanske lite snällare mot mina roommates. Ja, så fick det bli. Snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar