söndag 11 mars 2012

Snorungen (höhö) har ordet.

Väldigt lustigt Linda, verkligen. Där fick jag verkligen till det.
Men just nu är jag lite halvkrasslig. Har varit i alla fall. Och det är ju inte så himla roligt måste jag säga.
Har jobbat i flera dagar och jobbade typ halva dagen idag - sen fick det vara nog. Tillbringade min söndagseftermiddag i sängen. Tack för att det finns kan jang.

September 2010. Då jag senast träffade min älskade kusin Sandra. Sedan drog hon till San Fransisco. Jag drog till Åre. Jag kom hem från Åre och hängde i Rättvik hela sommaren tills jag och Sofia fick för oss att vi skulle tågluffa. Vi stack iväg den 12 september 2011. Sandra kom hem från San Fransisco den 14e. Jag och Sofia kom hem från vårt äventyr den 16 oktober. Sandra åkte tillbaka till San Fransisco i ungefär samma veva och kom hem till jul igen - då hade jag stuckit iväg till Åre för säsong nummer två. Snacka om att missa varandra precis. Himla retligt.
MEN. Äntligen har vi träffats. Hon ska nämligen jobba som liftvärd här med oss säsongen ut. Från att inte ha setts på ett och ett halvt år, till att ses typ varje dag i över en månad. Kalaskul!

Så... Vad har hänt sedan onsdagen? Hmm.. Jo, i torsdags hängde jag nere i Björnliften. Var inte överflödigt med folk så satt där på bänkbordet med fejset i solen. Helt ok faktiskt. I fredags var det som vanligt party i Förberget. Och det var som vanligt folk överallt. Sedan gjorde jag, Lisa och Elvira tacos för jag vet inte hur många samtidigt som vi slötittade på Ice Age 2. Där snackar vi fredagsmys. Lördagen var i och för sig inte så dum den heller med flygande jacob och melodifestivalen, och jag tror faktiskt att jag för första gången i mitt liv kan säga att rätt låt vann och att jag för en gångs skull inte skäms över vad Sverige skickar iväg.

Nu tog min inspiration slut (hade jag ens nån?). Ska ta lite kan jang och gå och lägga mig så jag blir frisk nån gång.

Lite så kändes torsdagen

På torsdag kommer mamma, lillan (Amanda), Zimba och Jolly upp och hälsar på. Jag personligen tycker att det kan bli torsdag nu, typ. Fast okej... Jag är ledig imorgon, men sedan kan det mer än gärna få bli torsdag.






Tack och adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar