lördag 31 mars 2012

Pannbandsbränna all in!

Det kommer att vara lite så vi liftvärdar jobbar de två sista veckorna Björnen har öppet. Min började visa sig igår. Alla ser ut som brända säkringar i ansiktet. Himla charmigt. Tur att man inte är ensam om det kan jag tycka.
Två veckor... Helt otroligt. Men konstigt nog känns det inte som att det är så lite tid kvar. Varför vet jag inte. Det gör ju bara att man kommer att känna sig mer förvånad när vi plötsligt stänger?
Äh, vi släppte det för ögonblicket. Bara tråkigt att tänka på det.

Ser förresten nu att det var ungefär en vecka sedan jag skrev någonting sist och då kan man ju undra vad jag har varit så väldigt upptagen med. Men det fick bli en ordentlig uppdatering senare för nu ska jag traska iväg till morgonmötet.

Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar