torsdag 1 mars 2012

Göm mig.

Då taggar vi till igen efter tre dagars ledighet. Nu är det bara tre dagar kvar av veckan som egentligen inte borde få existera - vecka 9. Veckan då man helst bara vill gömma sig under täcket och komma fram igen när vecka 10 tar sin början.
Veckan man kunde hoppat över.
Men nu är det ju så att den finns, och det får vi leva med.
Håll ut , vänner!
Nu kommer det bästa av allt; jobb hela helgen inklusive kvällsåkningar alla tre dagar.
Är det inte underbart?
Veckan kunde inte slutat på ett bättre sätt.
Jag tycker inte om Olle lika mycket just nu som jag brukar göra.
Kanske att jag tycker om honom mer sedan, vi får se.





Har kört på den stilen hela dagen ungefär, tills ikväll, då jag och Elvira tog en sväng till gymmet för lite spinning och mage-rumpa-lår.
*Applåderar för oss*

En sammanfattning av vecka 9 får ni på söndag eller nåt. Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar