söndag 12 februari 2012

Personalfest aka 70talsfest!

Tisdagen den sjunde februari var det dags att plocka fram sin kreativa sida och skapa någon slags 70talslook. Det var peruker. Det var band runt håret. Det var tajta skjortor. Det var v-jeans. Det var solbrillor. Och det var peacemärken.
Det var även dans för hela slanten.

Tänkte att jag skulle bjuda på ett urval av bilder från den fantastiska kvällen.

Skidlärar-Linnea, en av grannarna i Ripankorridoren, kör på en skön stil!

Husberg, Felicia (ny tjej i Mården som tog över efter Eskil) och Frida.

Kristina i Björnen!

Ny lunchare och stugvärd, David.

Min Lisa!

Inte den snyggaste bilden måste jag nog säga...

Tror inte det finns några snygga bilder från kvällen. Jag är ledsen.

David, Tobbelitooz och Niklas (min kompanjon i Förberget).

Filiiiiip! Kvällens snygging.

Håkan :)

Ms. Gustavsson & Mr Skidlärar-Christoffer.


Lisa & Stugvärds-Linus.

Skidlärar-Oscar.

Min chef där till vänster...

Skidlärar-Johan!!




Kan vara kvällens galnaste bild.

Mina snyggingar!

Tur att man alltid blir så fantastisk på bild...


Typ så. En skaplig sammanfattning från årets personalfest a la Skistar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar