söndag 29 januari 2012

X-fit + spinning = döden.

Faktiskt.
I onsdags bestämde vi oss för att testa någonting som heter X-fit. För att sedan köra ett spinningpass på 45 minuter. Det skulle vi inte ha gjort.
Min träningsvärk försvann igår. He he. Kalaskul. Så i flera dagar har jag gått runt och känt mig lite stel och sånt... Tur att helgen blev lugn ändå. Körde på en lång powerwalk igår. Det var väl ungefär vad vi orkade med.
Tänk att man utsätter sig för såna där hemskheter alltså.

I alla fall. Dead By April var och spelade på Bygget i torsdags. Vi var där, jag, Lisa, Lisa, Elvira och Carro. Himla bra var dom!

Den Normala Trion - Lisa, Elvira & jag.

Elvira drar till med årets pose och dom två på kanterna heter Lisa. Det säger allt.

Lisa, jag och nästan alla i Dead By April. Lite halvfränt?
Eftersom det var fint väder i onsdags också när jag och Lisa var lediga och röjde runt i backarna i tjugo minusgrader, blev det lite bilder även då. Äckligt kallt för fingrarna bara. Men vi är ju så himla coola, så vi överlevde ändå!







Säger ju att vi är coola.

Igår var jag, Lisa, Elvira, Carro och Peppe och åt på Beefalo. Väldigt trevligt hade vi där vi satt längst in i ett hörn och tryckte hamburgare (eller Sushi om man hette Lisa och Pommes med beasås om man hette Peppe). Sedan hamnade vi i matkoma och satt där och halvsov. Då kunde vi lika gärna åka hem. Årelivet tar verkligen kol på en, men himmel vad härligt det är. Känner nu att det är sängdags för min del även om jag låg i sängen hela eftermiddagen och kollade på barnprogram. Ja ja. Känns lite som att det är Norgeinvasion här just nu. Så ni förstår mig säkert när jag säger att jag är heeeelt slut. Igår kom det två norrmän klockan 15.25 (vi stänger 15.00). Jag lät dem åka upp med en väldig tveksamhet och då var jag tydligen "verdens beste og snilleste"!!
Norrmän slutar aldrig att förvåna en.

Hatar att tänka att jag egentligen skulle varit ledig imorgon. Men nu är det för sent att ändra på det! Bara att bita ihop i tre arbetsdagar till. På onsdag blir det nämligen Rättvik för min del. Känns helt okej faktiskt!



Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar