söndag 4 december 2011

Snart där.

Här var det väldigt längesedan jag lämnade några som helst spår..
Däremot kan jag erkänna att jag själv varit inne här mellan varven när saknaden blivit för stor och läst mina egna inlägg. Ja, det har hänt att en och annan tår har letat sig fram, men samtidigt har jag suttit där med ett sånt där fånigt flin på läpparna och bara drömt mig tillbaka till den där vintern som var så underbar..
Lite tråkigt att det inte går att spola tillbaka tiden.

December nummero nio.
Det är snart.
Då är det dags igen.
Dags att ta sig de där fyrtiotvå milen norrut, till paradiset.
Och ja, självklart ska Popel med. Inget Åre utan honom.

Jag känner på mig att den här vintern kommer att bli minst lika BRA som den förra.
Har blivit tilldelad ett enkelrum på Ripan och kommer att bo granne med alla mina favorittjejer. Bara DET ger ju den här vintern ett (STORT) plus i kanten.
Nästa gång jag skriver så är jag nog i Åre.
Snacka om att jag längtar.
Snacka om att det känns sjukt att jag snart är där igen.
Jag känner mig glad i hela kroppen! :)
Det var den tjuvstarten.

Packa. Vad är det?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar