torsdag 5 april 2012

Sex arbetsdagar kvar. Fattar noll

Jag var lite av ett mobboffer i tisdags också. Mange hade hand om morgonmötet och sa att Nallen inte gick att starta - förmodligen på grund av nödstoppet.
- Men Linda, det fixar ju du, eller hur?
he he he he he... Väldigt lustigt. Det där är en grej som alla skulle kunna köra med, när de känner för att reta mig lite. Tur det inte är så långt kvar av säsongen, eller?

" Bra att jag sitter och äter godis när jag hungrig och egentligen behöver äta... Ska rota runt lite och se om jag hittar något av värde. Annars var det ganska gott med skumkantareller, nappar, jordnötsrutor och ferraribilar.
Lite lasange fick det bli. Kommer tröttna på det, om jag inte redan gjort det, efter mitt storkok... Nåja, det som finns kvar räcker väl ungefär till två luncher på jobbet. Sedan behöver jag inte så många fler. Sex arbetsdagar kvar. "

Började jag skriva igår. Sedan kom jag inte så mycket längre för då kom Tobbe och Lisa och hälsade på mig. Det var kul. Vi chillade mest. Drack cola. Och åt upp mitt godis, mina chips och min choklad. Faktiskt en helt okej kväll. Mysigt. Bara tanken på att vi snart kommer att skiljas åt gör mig lite deppig. Och inte bara dom. Alla andra sköna människor som fixat stjärnor i kanten till den här säsongen.
Sex arbetsdagar kvar.
Det konstiga är att det faktiskt inte känns som att det är så... Det känns inget alls. Eller jo, klart det gör. Men jag har nog bestämt mig för att ta det som det kommer. Inte tänka på det så mycket. Det blir nog bra. Man ska inte alltid tänka så mycket.

För övrigt så snöar det för fullt. Jag och Popel höll på att inte komma iväg från Ripanparkeringen förut ikväll. Men eftersom att han är en superbil med superkrafter så behöver jag nog inte ens berätta att vi tog oss iväg till slut ändå.
Min älskling.
Ikväll gjorde jag, Lisa och Sandra pannkakor. Det satt fint sådär i början av långledigheten.
Långledigt ja. Den sista för säsongen för min del. Eller för alla med b-schemas del.
Insane.



gillar det där.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar