söndag 8 april 2012

One week left!


Hörde att det gick bra nu Sandra.

He he... För er som undrar så var jag och Sandra ute på lite äventyr i Skogis idag. Låter nog bilden tala för hurvida det gick bra eller inte. Bäst så. Och för er som även undrar vad Sandra gör på skidor för första gången på vad kan det vara? Tio år? Så... Fråga någon annan :) Men bra gick det i alla fall. Sen trillade vi av liften också, men nu pratade vi inte mer om det.
Som om inte det vore tillräckligt lyxade vi till det med en påskbrunch på Tott Hotell. En bra avslutning på långledigheten. Imorgon är det tillbaka till den så kallade verkligheten.
Sista veckan vi jobbar nu. På riktigt. Har fortfarande inte smält det tror jag...





I fredags var en sån där bra dag. En sån där dag man sitter i Sadeln och grillar korv och bättrar på brännan. Och glider runt i backarna.
Fotnot 1: Mannen bakom Sandra = norrman som, förmodligen omedvetet, hamnade på bild.

Annars tycker jag att den här helgen gick lite för fort. Jag har för övrigt sjukt ont i armbågen efter att ha slagit i den ordentligt i väggen. Hur? Fråga inte, tack! Mysig kväll har det varit i alla fall. Jag, Elvira, Lisa och Sandra fixade i ordningen den godaste salladen jag någonsin ätit tror jag. Sedan spårade vi lite, tittade på The Ugly Truth och dregglade efter Gerard Butler och nu är det dags för sängen! Jo, det finns (inte alltför snygga) bilder från kvällen - men dom befinner sig i Lisas kamera och tur är väl det, kan jag känna lite grann.

Tagga för jobb. Adjö.

1 kommentar:

  1. Skogis kan ta död på vem som helst...
    Och var sjutton tog den här säsongen vägen? Säger jag som inte ens har varit där men ändå...
    Kör hårt sista dagarna i paradiset nu! =)
    Puss på dej!

    SvaraRadera