torsdag 26 maj 2011

Det som hamnade på efterkälken.

Ja, jag vet. Jag har varit hemma ett tag nu. Jag vet att jag borde ha skrivit om det allra sista i Åre precis när jag kom hem. I know, I know. Det blev som ett litet hopp. Men vet ni vad? Ibland blir det inte alltid som man har tänkt sig, vilket i sig är ganska irriterande, men nu hoppas jag att ni kan ha överseende med det.
För den här gången.
Det var ju lite saker jag missade att berätta om, där i slutet på April. Det som hände dagarna efter att vi slaktade Järven som om vi aldrig gjort något annat i våra liv, men som samtidigt hände innan vi badade på första maj. Jag var nog lite för uppe i varv för att vi hade badat, så att jag glömde bort att jag kanske skulle skriva om det andra också.

Men okej. Nu kör vi då.

Ingen bowlar som Susanne De Bourg.
Precis. På Valborg var vi och bowlade. Har dock inte sådär jättevackra bilder att bjuda på, tyvärr. Men det var trevligt ändå. David var så kallad hejaklack och jag och Caroline var sämst.


:)
Efter det jag inte riktigt vill kalla för succé i bowlinghallen på Holiday Club, tog vi oss hem till David i Duved för att på något sätt fira Valborg.








Vissa hade helt enkelt fattat hur man skulle klä sig.

Den berömda pussleken med ett kortlekskort hänger med. Den hängde faktiskt med ända till slutet. När vi hade tröttnat på den gick vi till brasan. Vi var i princip de enda som var där. Inte så konstigt kanske. När folk såg vilka som var på väg mot elden, flydde de väl fältet. Jag klandrar dem inte.
Det blev en trevlig Valborg :)


Bjuder för övrigt på dessa bilder från Kvällen På Bygget Med Hoffmaestro:



Hoffmaestro, mina damer och herrar.
  Det var det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar